Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı Coğrafi Bilgi Sistemleri Genel Müdürlüğü altındaki Bilişim Ağları ve Sistem Dairesi Başkanlığı ile Yazılım Teknolojileri Dairesi Başkanlığı’nin, BT Servis Yönetimine ilişkin politikası:
• BT servislerinin sunulması sırasında, proaktif yaklaşımı artırmak,
• BT servislerinin sunulduğu iş birimlerini anlamak ve iş birimleriyle ilişkileri artırmak,
• BT servislerini daha ölçülebilir kılmak, bu sayede daha rasyonel kararlar verebilmek,
• Servis seviyesi ölçütlerini (metriklerini) gözden geçirmek, müşteriden gelen bildirimler ve toplanan veri ışığında gerekiyorsa ölçütleri değiştirmek,
• Müşterilerle düzenli olarak servis toplantıları düzenlemek, bu toplantılardan iyileştirme için fikirler toplamak,
• Sürekli olarak servis yönetim sisteminin etkinliğini iyileştirmek,
• Var olan süreçleri zenginleştirmek ve onları ISO/IEC 20000-1’de belirtilen süreçlerle paralel hale getirmek,
• ISO/IEC 20000-1 sertifikasını almak ve bunu sürdürmek,
• Yasa ve Yönetmeliklerin gerekleri ile sözleşmeden doğan yükümlülükleri yerine getirmek.