Yetki Yönetimi Şube Müdürlüğü
Görevleri
- Bakanlık web sayfalarını analiz ve tasarımını yapmak/yaptırmak, geliştirmek ve/veya geliştirilmesini sağlamak, güncelleme, test işlemlerini yapmak/yaptırmak ve gerekli teknik desteği sağlamak,
- Elektronik Doküman Yönetim Sistemine ilişkin iyileştirme, geliştirme, eğitim ve destek hizmetlerini vermek/verdirmek,
- Elektronik Kurumsal İletişim Platformunun (EKİP) yetkilendirme, destek, işletim hizmetlerini yürütmek.
- Kurumsal uygulamalar için Kullanıcı Politikaları doğrultusunda kullanıcı tanımı, yetkilendirme işlemlerini yapmak,
- Uygulamalara ilişkin kullanıcı ve işletmen dokümanları hazırlamak/hazırlatmak ve bunlarla ilgili eğitim programlarını ilgili birim ile koordine etmek,
- Kullanıcı eğitimi ve desteğine yönelik gerekli koordinasyonu yapmak,
- e-imza/mobil imza temin ve yenileme süreçlerini takip etmek,
- Daire Başkanı tarafından verilen benzeri görevleri yapmak,